julklappen

Julafton i Dalarna med nära och kära.
Jag har fått "hundiga" julklappar och hela
släkten har fått titta på bilder på min lilla Sam.

Jag blev så uppspelt av allt hundprat och alla julklappar
att jag beställde en julklapp åt mig själv från Le Chien!

En snygg burberry inspirerad transportväska.
Perfekt för mig som reser så mycket! 295 kr.

























  • Det finns dragkedjor på ovansidan samt öppningsbar kortsida
  •  Väskan har en stadig bottenplatta
  • Koppelfäste finns inuti väskan
  •  Nätfönster på kortsidorna samt ena långsidan för god ventilation
  • Stängs igen med dragkedja
  •  Väskan kan fällas ihop och tar då liten plats
  •  Längd 40 cm, Bredd 26 cm, Höjd 26 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0