syjunta

Åh lilla Sam...
lilla, lilla.... lilla Sam.

Att ha en liten hund (och då menar jag verkligen liten) kan ibland innebära problem. Vårat största problem just nu är vintern här i Uppsala. Vi går ut och busar i snön och det är jätte kul, en stund.. I allt det där vita sitter en liten hund och darrar som ett asplöv med svansen mellan benen och gnyr och gnolar och stegrar sig mot mattes ben och bara beeer om att få komma in i värmen igen.

Vi har så många fina kläder. Men ALLA är för stora. Det finns EN stickad tröja som han brukar ha när han är i min famn eller i sin transportväska. Men några skutt på marken och framtassen sticker ut genom "halshålet" på tröjan. Därför beslutade jag mig idag för att sy lite eget :)


härlig inspiration och hjälp av boken "Sy och sticka till hunden" finns
att beställa på bla bokus. Bilder på resultatet kommer senare.




Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Spännande! Nyfiken på vad du har skapat :)

2009-01-22 @ 15:08:00
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0